תפריט נגישות

טוראי ערן אלימלך ז"ל

ערן אלימלך
בן 19 בנפלו
בן פולט וציון
נולד בלוד
בג' באב תשמ"ד, 1/8/1984
התגורר במודיעין
התגייס ב-דצמבר 2003
שרת בחיל כללי בט"ר 8910
נפל בעת שירותו
בי"ח בכסלו תשס"ד, 13/12/2003
מקום קבורה: לוד
חלקה: 2, שורה: 2, קבר: 7.
הותיר: הורים, אח - אייל ואחות - אורית

קורות חיים

ערן בן פולט וציון. נולד ביום ג' באב תשמ"ד (1.8.1984) בלוד. אח צעיר לאורית ואייל.

ערן היה ילד מפונק מאוד וכבן זקונים קיבל כל מה שרצה. ערן גדל והתחנך בלוד, החל את לימודיו היסודיים בבית-הספר 'הבנים' וסיימם בבית-הספר 'שלום עליכם'. כשעברה המשפחה למודיעין המשיך את לימודיו בבית-הספר התיכון העירוני א' וסיימם בתיכון 'אורט' של התעשייה האווירית בנמל-התעופה בן-גוריון, שם למד חשמלאות מטוסים.

ערן אהב מאוד כדורגל והעריץ את קבוצת בית"ר ירושלים. בנערותו שיחק בקבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב ובימי שישי אחה"צ נהג לשחק עם חבריו. בשעותיו הפנויות האזין לשיריו של הזמר עופר לוי, אותו העריץ.

בילדותו היה ילד שמנמן וכשהגיע לחטיבת-הביניים נרשם לחדר כושר ועבד על פיתוח גופו, עד כדי כך שקיבל הצעה לדגמן באילת, אך סירב לה משום שלא רצה לעזוב את עירו. ערן היה ילד חברותי מאוד ובכל מקום הכיר חברים רבים ואהב לעזור להם. הוא אהב לצחוק, ליהנות ולבלות עם חבריו.

לאחר שהוציא רישיון נהיגה, העניקו לו הוריו מתנה: רכב. הוא טיפח, ציחצח והבריק את הרכב והתייחס אליו כאל 'אהבת חייו' ונהג בו בזהירות ובעדינות.

בדצמבר 2003 גויס ערן לצה"ל והוצב במחנה 80, בפלוגה שישבה ליד דלית אל-כרמל. ביום גיוסו חש רגשות מעורבים של שמחה ומעט חשש מן העתיד.

ביום שישי, י"ח בכסלו תשס"ד (13.12.2003) יצא ערן מבסיסו שבדלית אל-כרמל לחופשת השבת הראשונה מהצבא. הוא נסע היישר לחברתו בבת ים ומשם לביתו. ערן הגיע הביתה והראה להוריו בהתלהבות את ציודו הצבאי, ציחצח את נעליו, גיהץ את מדיו והכין תיק ליום ראשון. ערן פנה להכנות למסיבת הגיוס שאירגן באותו ערב לחבריו והפיק ממנה הנאה רבה. לפנות בוקר פנה להחזיר את חברתו לבת ים. בדרכו חזרה למודיעין, בסביבות השעה 4:45, נהרג ערן בתאונת-דרכים והוא בן תשע-עשרה וארבעה חודשים. ערן נטמן בבית-העלמין הצבאי בלוד. הותיר אחריו הורים, אח, אחות ושתי אחייניות, אותן אהב מאוד.

הפלוגה שערן השתייך אליה נקראה על שמו: 'פלוגת ערן'.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה