תפריט נגישות

רס"ן מיכל סמרט פוזיילוב ז"ל

מיכל סמרט
בת 32 בנפלה
בת אסתר (אתי) ובנימין (בני)
נולדה בתל אביב
בכ"ז באב תשכ"ח, 21/8/1968
התגוררה בחולון
התגייסה ב-8.1986
שרתה בחיל המודיעין 5410
נפלה בעת מילוי תפקידה
בב' בטבת תשס"א, 27/12/2000
מקום קבורה: ירושלים - הר הרצל
הותירה: בעל - דניאל, הורים, אח ואחות

קורות חיים

נולדה ביום כ"ז באב התשכ"ח (21.8.68) בבי"ח בלינסון בפתח-תקוה. עד גיל 8 גדלה וחונכה בדרום ת"א בשכונת שפירא ולמדה בבית הספר "ביאליק" בכיתות א'-ב'.

בשנת 1976 עברה לגור בחולון יחד עם הוריה ואחיה משה ולמדה בבית הספר היסודי "שער האריות" עד כיתה ח'. לאחר מכן המשיכה ללמוד בבית הספר התיכון המקצועי "אורט", סיימה את לימודיה עם תעודת בגרות ונרשמה למכללה הטכנולוגית "אורט" במגמת אלקטרוניקה - מחשבים וסיימה את לימודיה בהצטיינות ובבחינות הסיום קיבלה את הציון הגבוה ביותר מבין כל לומדי המכללה באותה שכבה.

בשנת 1986 התגייסה לצה"ל במסגרת העתודה הטכנולוגית וראתה את הצבא כביתה השני.

מיכל חדורת מוטיבציה, מסירות, חריצות וטוב לב כבשה את כל הסובבים אותה, כל מטלה שנטלה על עצמה ביצעה על הצד הטוב ביותר והיתה אהודה על הוריה, אחיה ואחותה, שלומית. כל רצונה היה לתת, להעניק ולתרום למען המולדת, המשפחה והבעל, דניאל, אותו הכירה בצבא ונישאה לו בשנת 1994.

משנת 1994 עד סוף שנת 2000 הקימו מיכל ודניאל באהבה, שיתוף וזוגיות מקסימה - בית למופת בעיר מודיעין. מיכל היתה אהודה ואהובה על חבריה בצבא הן פקודיה והן מפקדיה אהבו אותה וציינו את תרומתה הרבה לצה"ל בכלל ולחיל מודיעין בפרט.

מיכל נפטרה ביום ב' בטבת התשס"א (27.12.2000) ונטמנה בהר הרצל בירושלים בטקס צבאי מלא, יהי זכרה ברוך.

מפקדה הישיר ביחידה האחרונה בה שרתה כתב: "הצלחתה של מיכל השפיעה על תפקוד כלל היחידה והביאה לעליית מדרגה באיכות ובמקצועיות של תחום המחשוב הייעודי של כלל היחידה". ועוד הוסיף במכתבו: "מיכל תיזכר כקצינה איכותית ובעלת יוזמה, נעימת הליכות אשר היוותה דוגמא לסובבים אותה, כמפקדת היתה אהובה על פקודיה, חברה אמיתית לעמיתיה ופקודה למופת למפקדיה".

ראש אגף כח אדם במטה הכללי כתב במכתב התנחומים שלו למשפחה: "מיכל שירתה בשירות הקבע בצה"ל, ראתה את שירותה כשליחות ונשאה בה במסירות ואהבה, נכונה ומסורה תמיד, הקדישה עצמה להגברת כוחו של צה"ל ולטיפוח רוחו כאשר טובת המדינה לנגד עיניה תרומת חייה היתה הגדולה, שליחות חייה נקטעה עם מותה. צה"ל ינצור זכרה".

ראש המטה הכללי כתב למשפחה: "מיכל נפטרה בטרם עת, מותירה אחריה חלל גדול ועמוק בליבם של קרוביה ומכריה, מיכל היתה קצינה איכותית, בולטת בכשרונותיה, אשר חריצותה ומקצועיותה באו לידי ביטוי בכל שעשתה, פועלה ביחידה העלה מדרגה נוספת את תחום המחשבים עליו היתה אמונה, ועל כך זכתה להערכת מפקדיה, מיכל היתה חברותית, מקובלת ואהודה בקרב חבריה ליחידה".

מיכל השאירה אחריה בעל אוהב, דניאל סמרט, הורים אוהבים, אסתר ובנימין פוזיילוב, אח אוהב משה, אחות אוהבת שלומית, אחיינים, שני ופלג, גיסה, פרידה, ומשפחת סמרט הכואבים והדואבים מאוד.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה