תפריט נגישות

רב"ט אלון אלוני יגאלי ז"ל

אלון יגאלי
בן 21 בנפלו
בן ציונה וסעדיה
נולד בראשון לציון
בכ"ח בתשרי תשכ"ט, 20/10/1968
התגורר בראשון לציון
התגייס ב-4.2.1987
שרת במשטרה הצבאית
נפל בעת שירותו
בכ"ד בכסלו תש"נ, 22/12/1989
מקום נפילה: ירושלים
באזור ירושלים והסביבה
מקום קבורה: ראשון לציון
הותיר: הורים, שלוש אחיות - אריאלה, שרית ושלומית ואח - יואל

קורות חיים

בן לציונה וסעדיה. נולד ביום כ"ח בתשרי תשכ"ט (20.10.1968) בראשון לציון. למד בבית-הספר היסודי 'ישורון' בראשון לציון, המשיך את לימודיו בחטיבת- הביניים בגבעת שמואל וסיימם בבית-הספר התיכון 'ביל"ו' בתל אביב במגמת מחשבים. כתינוק וכילד היה חביב על הכול ומלא חיוכים. בבית-הספר התיכון קנה לעצמו אלון חברים שלא עזבוהו עד יומו האחרון.

הוא היה חובב ספורט ושיחק כדורגל וכדורסל. כן השתתף בחוג לריקודי-עם כרוקד וכמרקיד. הוא היה חבר בתנועת הנוער 'בני עקיבא', אלון היה טיפוס דינמי, תמיד שאף להגיע להישגים ולמעמד, והיה מתכנן תוכניות לעתיד לבוא, הוא חלם להיות איש עסקים מצליח ולהרוויח כסף רב, זקוף קומה יפה תואר, אישיותו המקסימה משכה אליו הרבה חברים ומעריצים, הוא אהב לשיר ולרקוד ולעזור לזולת, לילדי השכונה, בלימודים וברכיבה על אופניים, למבוגרים - בעריכת קניות ובכל עת. הוא אהב להתלבש יפה ולהתאים את בגדיו, והיה עומד מול הראי ומתבונן ביופיו ובקומתו הזקופה.

אלון היה מסור להוריו ולאחיו. בכל עת ובכל שעה פינק את אחיו הקטנים בכל האמצעים האפשריים. הוא דיבר בנימוס אל הוריו, וכשכעסו לפעמים, מדרך הטבע, השתדל להשיב בשקט וליצור אווירה רגועה. המשפט 'סוף מעשה במחשבה תחילה' הלם את אופיו, שהיה הגיוני ושקול, לפני גיוסו לצה"ל נסע להולנד התגורר אצל דודו וטייל באנגליה ובגרמניה. כשחזר ארצה הספיק לקבל רישיון נהיגה.

הוא גויס לצה"ל בתחילת פברואר 1986, הצטרף לחיל המשטרה הצבאית ושירת בבסיסים שונים של החיל בתפקידים מגוונים.

ביום כ"ד בכסלו תש"ן (22.12.1989), ערב חנוכה, חודש לפני מועד שחרורו, נפל בעת שירותו והובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בראשון לציון. השאיר אחריו הורים, שלוש אחיות - אריאלה, שרית ושלומית ואח - יואל.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו: "אלון ז"ל שירת כשוטר צבאי ביחידה והיה אהוב על חבריו במשטרה הצבאית ועל כל הסובבים אותו. מפקד היחידה, חייליו ואלה שהכירו אישית את אלון ז"ל אהבו לשרת עימו, ומבכים עמוקות את מותו הפתאומי". משפחתו תרמה לבית-הכנסת 'משכן-צדוק' בשכונת גורדון שבראשון לציון ספר תורה לזכרו.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה