תפריט נגישות

טוראי הדס יעקובי ז"ל

רשימות לזכרה

לזכרה / שאול סרור

נצח - אומרים שזו מילה קצרה עם משמעות ארוכה. רגשות שנמצאים בלב בני האדם יוצרים מעגל ובתוך המעגל יש אהבה שבוערת יותר מאש גדולה.
את אש האהבה כולו נותנים לך אותו הדס.
יד שחשה, עין שראתה, אוזן שהאזינה, ידעו כי זו לא סתם ילדה.
כתבתי חיבור על שלמות במקום מושלם שהרצון שלו כל הזמן לתת אהבה ולשמור מקום לכל אחד שאיבד או שאיבדה את רדכם.
דמעות שזולגות מאדמה יבשה שכל חייה ביקשה נחמה. וכשפרח פרח מחקלתה האדמה שמרה עליה יותר מחייה. בימים האדמה הזילה דמעות כדי לתת לפרח לשתות ואגם ליד הפרח נפרס.. האדמה הצמיחה עצה לתת לפרח צל. ובלילות חממה האדמה את הפרח שלא תתקרר.
מאהבה טהורה ניבנתה נווה מקסים ביופו כמו גן עדן. אנשים יום יום מחפשים מקומות, דברים שבאמת הם רוצים להנות או לעשות זה לא קל לבנות חיים זה קשה מאוד, זה לוקח שנים, להרוס זה קל בשניה הכל מתהפך.
מה שנשאר לי עכשיו זה זכרונות של צחוק, חיבוקים, נשיקות. אני זוכר איך היית רודפת אחרי כדי לחבק ולנשק אותי וכל הזמן הייתי מתחבא. את גרמת לי לצחוק.
הזמן רץ מהר, יום אחרי יום. מרפא את הפצע אבל הצלקת לא תעלם לעולם, היא תזכיר לי ולכל מי שהכיר אותך שאת היית איתנו. את, הדס יעקובי - את היית מלאך גם בחיים.
עזרת לכל מי שביקש ממך עזרה. את חייכת תמיד תמיד לכולם.
פרידה, הדס היא בחורה נפלאה. בכל מקום שהיא נמצאת היא מסתדרת וכל מי שמכיר אותה יודע כמה מתוקה היא, כמה היא מעריכה וכמה אוהבים אותה.
מתוך ליבי, אני אומר זאת, פרידה, את אמא ניפלאה. ראיתי וכולם ראו את החינוך שיש בהדס. את חינכת אותה, את פינקת אותה, את דאגת לה, את אמא נפלאה. לא רק אני יאמר זאת, כולם יגידו, כולם ראו - הדס ילדה קסומה.

תמיד אזכור אותך הדס.
שאול סרור

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה