תפריט נגישות

טוראי הדס יעקובי ז"ל

רשימות לזכרה

דברים לזכרה / מירב חביב

ערב טוב אנשים יקרים!

שמי מירב חביב, ואני מכירה את הדס מלפני 4 וחצי שנים הכרנו ונעשנו לחברות טובות כאשר עבדנו יחד בבורג ראנץ אומנם הזמן שחלקנו יחד הוא לא הרבה כמו שאר חבריה אך זכורה לי פעם בו הפגישה ביני לבין מישהו בגישה של "תכיר, זאת מירב, והיא חברת הנפש לי".
את המשפט הזה אני לא אשכח לה לעולם.
אתם, אנשים יקרים, לא מכירים אותי כמו שהדס הכירה. היא ידעה מי אני, היא ידעה מתי לצחוק איתי, מתי לבכות איתי, מתי אני זקוקה לה וידעה מי לבוא. כשפעם אושפזתי בבי"ח עקב תאונת דרכים היא לקחה אפטר למס' שעות כדי לבדוק לשלומי וחזרה לבסיס.
בשבילי הדס תמיד תהיה החברת נפש שלי.
הדס היא בתוכה מדהימה עם לב ענק וכולה רק טוב. היא גרמה להרבה אנשים אושר פנימי ולחוש טוב עם עצמם, ואני מקווה שבית זה, הקרא על שמה, יקנה לבאים ולשבים במחציתו אושר פנימי ושמחת חיים כמו שהיה להדס.
קשה לי לקבל את העובדה שלא יהיו לי חוויות חדשות עם הדס אך אני נזכרת בהדס עם השמלות הארוכות, והחיוך הכובש, מביטה בתמונות, מבקרת בבית העלמין לשים נר ופרחים, מסתובבת עם צמיד החרוט בו שמה וזוכרת אותה כל יום והגעגועים לא פוסקים אומרים שהרופא הכי טוב הוא הזמן, אך ככל שעובר הזמן הגעגועים להדס רק מתגברים ואנחנו רק מפסידים כשאנו לא איתה.
לסיום, ברצוני לומר שאומנם הדס עזבה אותנו פיזית, אך נפשית היא נמצאת עם כל אחד מאיתנו ונותנו לנו אושר וחוזק פנימי כמו שעשתה שהיתה בחיים.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה