תפריט נגישות

רב"ט גדי עמית אייזקס ז"ל

גדי עמית אייזקס
בן 19 בנפלו
בן ליסה וריצ'רד
נולד בירושלים
בט"ז בשבט תשס"ג, 19/1/2003
התגורר במודיעין
התגייס ב-10/08/2021
שרת בחיל השריון חט' 401
נפל בעת שירותו
בכ' באייר תשפ"ב, 21/5/2022
מקום קבורה: מודיעין
חלקה: 1, שורה: 4, קבר: 5.
הותיר: הורים ואח - נדב

קורות חיים

בנם של ליסה וריצ'רד. נולד בי"ז בשבט תשס"ג (19.1.2003) בירושלים. אח צעיר לנדב.

גדי עמית גדל במודיעין ולמד בבית ספר "יחד" בעיר. תלמיד חכם, שלעיתים העדיף לצייר במחברת שלו בחלק האחורי של הכיתה במקום לקחת חלק בשיעורים. למרות זאת התקבל לתוכנית מחוננים, התוכנית אפשרה לו ללמוד יום בשבוע מחוץ למסגרת הבית-ספרית וגדי ממש אהב את זה. בחטיבת הביניים נבחר להשתתף בתוכנית בר אילן לנוער מוכשר במתמטיקה, ולמד שם במשך שנתיים.

בתיכון היה תלמיד מצטיין בכיתת דוברי אנגלית. הוא השתתף והתבלט בתוכנית ה-MUN של בית הספר (תוכנית מודל האו"ם).

בקיץ של שנת 2021 סיים את בית הספר עם ממוצע גבוה בבגרות. הוא דיבר על הרצון שלו ללמוד עיצוב גרפי או יחסים בינלאומיים באוניברסיטה.

גדי היה יצירתי מאוד, השקיע שעות בציורים. אהב מאוד לקרוא, ובמיוחד באנגלית. תמיד עם ספר קריאה ביד, סיפרו הוריו, לעיתים ברגעים שבהם היה אמור לעשות משהו אחר במקום. גילה סקרנות רבה לגבי מדינות בעולם, אהב לטייל במקומות רחוקים וללמוד עליהם, והיו לו תוכניות מפורטות לטייל לאחר השחרור מהצבא.

כמו כן אהב מאוד כדורגל, היה אוהד מסור של קבוצת הכדורגל עירוני מודיעין, של נבחרת ישראל ושל קבוצת האל סיטי באנגליה. אוהדי קבוצת הכדורגל עירוני מודיעין תלו שלט במגרש שלהם לזכרו, ואוהדים של נבחרת ישראל הרימו שלט לזכרו במשחק הראשון שנערך אחרי נפילתו.

גדי אהב מאוד חיות, ובמיוחד כלבים. תמיד נראה מסתובב עם כלבים ברחובות של מודיעין, כלבים שלקח אותם לטיולים במסגרת עבודתו כדוג-ווקר.

החברים של גדי היו מאוד חשובים לו. בבית הספר הוא היה חלק מקבוצה של בנים שקראו לעצמם "Mitzik Crew". כן השתתף כחניך בתנועת הנוער נוע"ם (נוער מסורתי) והשתתף בהרבה מחנות קיץ וטיולים. היו לו הרבה חברים טובים מנוע"ם ממקומות שונים בארץ, מדי פעם נסע לצפון או לדרום הארץ כדי לבקר את חבריו.

ב-10 באוגוסט 2021 התגייס לצה"ל, וכבעל הפרופיל הבריאותי המקסימלי (97) הצטרף לחיל השריון. בסוף הטירונות נבחר להשתתף בהכשרה של יחידת עילית בשריון - מתוך ארבע-מאות וחמישים חיילים שהתגייסו במחזור שלו נבחרו רק שלושים, וגדי אחד מהם.

לקראת סוף האימון המתקדם נדרשו המפקדים לבחור את ששת החיילים הכי מוכנים שיעזבו את ההכשרה ויגיעו ישירות למבצעית כדי להחליף חיילים אחרים, וגדי היה אחד מהשישה שנבחרו.

חבריו של גדי מהצבא סיפרו שלא פעם העביר איתם שמירות כדי שלא יהיו לבד, גם כשהוא בעצמו היה מותש. עוד סיפרו שבמהלך מסע ארוך במיוחד בהכשרה הוא נשא את האלונקה, שהיו עליה שקים מלאים בחול, הרבה יותר זמן מהאחרים, אפילו שמבחינה פיזית היה קטן יותר מרובם. בסוף המסע הכתפיים שלו היו שחורות וכחולות, וכתוצאה מכך סבל מפציעה בכתף. מבחינת גדי, הוא עשה את המעשים האלה בשביל החברים שלו כי זה היה חשוב לו. הוא בלט כחבר נאמן מאוד, וחבריו היו נאמנים אליו.

רב-טוראי גדי עמית אייזקס נפל בעת שירותו ביום כ' באייר תשפ"ב (21.5.2022). בן תשע-עשרה בנופלו. הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין. הותיר הורים ואח.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה