תפריט נגישות

סמ"ר יוסף אהרוני ז"ל

יוסף אהרוני
בן 22 בנפלו
בן נעמי ואהרון
נולד בקרית עקרון
בי"ז בחשוון תשכ"א, 7/11/1960
התגייס ב-נובמבר 1978
שרת בחיל הים בסיס אשדוד
נפל בעת מילוי תפקידו
בי"ח בתמוז תשמ"ב, 9/7/1982
מקום נפילה: מחסום ארז
באזור רצועת עזה
מקום קבורה: רחובות
חלקה: 3, שורה: 9, קבר: 14.
הותיר: הורים, אחים ואחיות

קורות חיים

בן נעמי ואהרון, נולד ביום י"ז בחשון תשכ"א (7.11.1960) בקרית עקרון.

את לימודיו בבית הספר היסודי השלים יוסי בקרית עקרון, ולהמשך הלימודים עבר לבית הספר הימי "מבואות ים" במכמורת. יוסי אהב את הים והשקיע בו את כל מעייניו. עוד בהיותו בבית הספר הימי התבלט יוסי, מבין שאר התלמידים, בנכונותו לעזור תמיד לצוות הספינה בכול עבודות הימאות. כשחזרה הספינה מהפלגה היה יוסי מצטרף אל הצוות ועוזר להם לפרוק את הספינה. בזמן העבודה היה רציני, אבל אחריה ידע לצחוק ולספר בדיחות, ולכן היה אהוב על כולם.

בנובמבר 1978 גויס יוסי והוצב בחיל הים. בתקופת שירותו עבר קורס ונתמנה לתפקיד מפקד גוררת. רוב תקופת שירותו שהה בשארם א-שייח. משנחתם הסכם השלום עם מצרים ובעקבותיו הוחזר השטח לידי מצרים, הועבר יוסי לשרת באילת. הוא היה ידוע בין חבריו כמי שמוכן לעזור לכל נצרך והיה היוזם של כל מיני פעילויות חברתיות. כשהשתחרר החליט יוסי לבסס את חייו האזרחיים על ענף הדייג. הוא קיווה לבנות בית בכפר דייגים ולהקים בו משפחה. להשגת מטרתו עבד יוסי על ספינת דייג וחסך כל אגורה.

בקיץ 1982 הוא נקרא לשירות מילואים והוצב ביחידת אבטחה.

הוא ביקש שיציבו אותו ביחידתו בחיל הים, כי ידע שיוכל לתרום שם מכשרונותיו ומידיעותיו בצורה היעילה ביותר, אך הדבר לא התאפשר.

ביום י"ח בתמוז תשמ"ב (9.7.1982) נהרג יוסי בתאונת דרכים בעת שירותו והובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי ברחובות. הוא השאיר אחריו הורים, אחים ואחיות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה