תפריט נגישות

רס"ן אריאל צור גיא ז"ל

דברים לזכרו

איתן אביר

אריאל .....


כשדברתי עם אביבית לפני מספר ימים היא שתפה אותי ברעיון להפתיע אותך עם סרט וידאו שבו כל מי שאוהב אותך מברך אותך ליום הולדתך הקרב ובא. שמחתי מאוד ולקחתי על עצמי כמובן את תפקיד העורך.
ביום שישי האחרון שכבתי לי במיטה ובעודי מנסה להרדם חשבתי לעצמי שיום ההולדת קרב ובא, עדיין לא אספנו את כל הברכות המצולמות והזמן מתחיל להיות קצת לחוץ. בעודי מהרהר, הטלפון מצלצל וקולה של אביבית נשמע מעברו
השני של הקו, מבשרת לי באכזבה שאריאל הרס לה את ההפתעה וכבר אירגן לעצמו מסיבה ענקית ליום ההולדת, עם עשרות מוזמנים, זרי פרחים והכל כמובן, כדרכו בקודש, מתוקתק ומתוזמן עד הפרט האחרון, אפילו משמר כבוד לא שכח.
אין ספק אריאל, הצלחת להפתיע את כולנו. משנה לשנה האיחולים לך נהיים יותר קשים, אתה שכבר השגת כל כך הרבה בתקופת חיים קצרה כל כך - התחתנת עם אביבית המקסימה לאחר הכרות בת שנים וביחד זרעתם את דור ההמשך, כפיר, סער ואיתן המקסימים.
בכל מקום בו אתה נמצא אתה משאיר את חותמך- בצבא כקצין מוכשר, באוניברסיטה כסטודנט מצטיין, כאבא מסור לילדך ובעל אוהב לאשתך, כמובן גם כנגר, רוכב אופניים ועוד ועוד.
לצערי הכרותנו כשכנים החלה רק לפני 3 שנים, אך מהר מאוד התחברנו והתפתחה לה חברות נפלאה. אין ספק שמכל המעלות אותן אני מכיר בך, הבולטת ביותר היא היכולת שלך להיות חבר אמיתי, תמיד לעזור, להקשיב, ליעץ, לתת כתף ותמיד להיות במקום ובזמן כשהכי
צריך אותך.
היום אתה הולך אבל לא נפרד מאתנו, אתה מתחיל מסע אל הלא נודע עם חיוך של רוגע ושלווה
על פניך.
אני אוהב אותך מאוד ומאחל לך רק אושר בדרכך החדשה מורשתך, החיוך התמידי ו-Live Strong תשאר עמנו לעד.

איתן אביר 13/08/06

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה